Innhold og digital publisering

Med en profil på denne portalen for anerkjente miljøløsninger til arkitekter, rådgivere og byggherrer, presenteres beskrivelse av egenskaper og erfaringer med dine løsninger fra tidlig fase til en lav kontaktpris.

Nedtrekksmeny: Gratis: Registrering av ett produkt eller prosjekt i nedtrekksmeny med beskrivelse av egenskaper og lenke til egen hjemmeside.

Innhold og pressemeldinger: Erfarne journalister fra byggenæringen og skribenter på norsk og engelsk bistår med relevant innhold til din målgruppe og etter ditt behov.

Nyhetsbrev: Etter våre fagkonferanser og markedsaktiviteter følger de viktigste aktører i byggenæringen vårt Nyhetsbrev.

Sosiale Medier: Greenbuilt.no sine digitale kanaler deler informasjon og gir økt synlighet og kunnskap til spisset målgruppe i proffmarkedet.

SEO: Greenbuilt.no gir høy rangering på Google søk hvor kundene er i kjøpsmodus.

Fagkonferanser: Vi utvikler program og gjennomfører konferanser etter ditt behov med gunstig lokalleie. Se eksempel fra Oslo Europeisk Miljøhovedstad 2019 i Marmorsalen på Sentralen her.

Kontakt oss for et uforpliktende tilbud

Telefon: +47 47 84 77 74

e-post: post@greenbuilt.no
Eksempel på artikler fra andre leverandører

Kebony
Troldtekt
Geberit
Moelven Wood Prosjekt
Gilje Tre AS
Glasopor

Fordeler:

    • Vi gjør markedsundersøkelser for å tilpasse behovet til din målgruppe
    • Nå tidlig fase prosjekter med beskrivelse av egenskaper ved ditt produkt
    • Nå tidlig fase prosjekter med artikler om erfaringer med ditt produkt
    • Fagkonferanser gir økt synlighet og relevante følgere i digitale kanaler
    • Vi holder presentasjoner til relevante aktører
    • Lav kontaktpris
    • Sannhetsvitne for deres miljøarbeid og -dokumentasjon
    • Søkemotoroptimalisering for organisk søk i Google til kunder i kjøpsmodus
    • Økt synlighet og kunnskap om miljødokumentasjon i Sosiale Medier
    • Bransjens eneste Nyhetsbrev ekslusivt om miljødokumenterte produkter og prosjekter direkte til spisset målgruppe
    • Bistand med innhold på norsk eller engelsk fra journalist eller skribent med erfaring fra byggebransjen
    • Logo og lenke til deres hjemmeside i artikler om miljødokumenterte prosjekter hvor deres produkt er levert.
    • Din målgruppe beskriver sine miljøverifiserte prosjekter (Breeam-Nor, Svanemerket, Futurebuilt, DGNBC, Leed) og blir oppmerksom på denne siden.